Tuesday, July 3, 2012

stresssss !

Assalamualaikum. Hi. 안녕하세요 ! :)

olla ! sorry guys ! lama dah x update blog nih ! mood nak update tu kena ada. hahahahha ! sekarang nih pun wani tengah busy sangat ! macam2 nak kena pkir nih ! semua tasks yang d'beri dekat wani semua wani belum buat. wani takut ar kalo president marah ! uwek3 ! takut nyerrr ! dia pun satu gak, mana la nak dapat buat time cuti2 nihhh ! dahla task wani tu mmerlukan transportation. wani mane ader kereta ! lesen pun blum ada ! uwek2 ! teran macam ada batu yang berat d'hempapkan kat atas kepala nihhhh ! maybe net week bila semua dah gather baru dapat nak buat kerja ! apa2 bawa betenang yer cik wani ! i know u can do it ! cuba ar aku dah ader lesen now den aku dah ada kereta ! lama dah aku drive s'org sendiri pergi cari sekolah pendalaman tuhhhh ! uwek2 ! wani kena cari sekolah yang bpontensi utk ktorg tolong ! kalau ada pun yang b'potensi tu pun arr dekat nun jaohhhh dsana ! nak kena naik bot la sampan la mredang sungai yang ada buaya ! uwek2 ! lepas dah cari sekolah, wani kena cari lagi sponser ! aduiii mak aiii ! kalau yang shell & petronas tu kena buat formal ! nak kena email, lepas tu kena present semua lagi tu ! banyak tu !!! mana nak cari sponser tok cover semua expenses kteorg and nak donate sesuatu dekat sekolah ! Ya Allah ! tolong la aku nihhhh ! mana ada aku ada kudrat nak buat semua iniiiiiiii !!!!!

okeyhhhh wani ! holiday is still holiday ! so spent saki baki holiday hang tu dengan sebaik nya. jangan stresskan diri sendiri ! hahahahahhaa ! 

back to the topic !
sekarang nih wani nak update 10 days 10 pictures ! ingat x challange nih?? hahahha ! wani ner jerr selalu buat janji melayu ! cakap nak update tp xjuge update ! bHARHARHAR ! kita gelak sama dia ! bak cakap si hubby !
"hmmmm, update blog esok eak? esok jadi lusa kan??"
sorry la ! kalau dah malas memang malas la jadinya ! nak update blog nih kena ada mood yer encik mahadhir ! hahahhahaah ! so jangan nak nagging selalu ! ko m'bebel lebih dari mak aku ! hahahhaha!

i have no idea apa itu former crush ! ape tu former crushhhh ! hahahah ! aku ada former crush ke??
u wanna know who my crush was?? erk ! like seriously ! *aku lagi t'pikir2 aku ada crush ke?*
selalu nya kalau pasal melibatkan hati dan perasaan dekat s'seorang nih patut ke kita nak cerita dekat orang len especially pasal former crush kta??huh??!
i dun know if i should telling u about this or not ! BUT THEN THIS IS A PHOTO CHALLENGE RITE?
uarghhhhh!

okeyh fine ! i'm gonna let this one out ! please people, dun u ever2 tell him about this secret ! 
okeyhhhh !
*buat2 bunyi drum supaya kita perasaan b'debar2 ini akan menjadi rancak*
scroll downnnn babyyyy !
*
*
*
*
*

*muka aku buruk sangat arrr kat situ ! nampak sangat muka aku x'bmaya ! uwek2 ! malu nya akuuuu !*
doakan aku dengan c dia kekal hingga akhir hayat. Amin ! :)

stay tuned
xoxo



No comments:

Post a Comment